zaterdag 10 april 2010

Shoplog

Ik ben vandaag naar Alkmaar geweest. Ik zal jullie vertellen wat ik gekocht heb.
De foto's zijn niet van hele goede kwaliteit.
Allereerst ben ik naar de H&M geweest. Daar heb ik deze t-shirt gekocht:




Met deze print:





Ik heb nog een lichtblauwe t-shirt gekocht:




Bij die lichtblauwe t-shirt heb ik een soort van hemd(wit) gekocht om er onder te doen, want die lichtblauwe t-shirt schijnt door.





Bij de H&M hebben ze altijd leuke beauty dingen van Hello Kitty en meer. Ik heb Body Splash gekocht van Hello Kitty. Ze hebben verschillende geuren. Echt zoo lekker ruiken ze.





Ik ben ook naar Ice Paris XL geweest. Daar heb ik een lipsmacker gekocht =D. Ze hadden niet meer zo veel smaken/geuren, maar ik heb voor marshmallow gekozen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten